Προκλητικόν άρθρον του Χαλκηδόνος Αθανασίου

του Λεόντιου Διονυσίου

Τα πράγματα έχουν προχωρήσει πάρα πολύ.
Τα άρθρα των Οικουμενιστών Επισκόπων και θεολόγων διαδέχονται το ένα το άλλο, και μία εσωτερική ιερά αγανάκτηση δεν φτάνει για να ηρεμίσει την ψυχή που υποφέρει, καθώς βλέπει να μετατρέπεται ο οίκος του Θεού, σε οίκο …αιρετικών βλασφημιών.
Χρειάζεται πλέον φραγγέλιον και ποιος έχει το σθένος και είναι άξιος να το χρησιμοποιήσει;
Δεν προλάβαμε να χωνέψωμεν την επιστολήν του Πατριάρχου κατά των πιστών κληρικών και λαϊκών που αντιστέκονται προς τους νεωτερισμοὺς του Φαναρίου, και τον διεδέχθη ο Χαλκηδόνος Αθανάσιος, ο οποίος, όπως και οι άλλοι οικουμενισταί επίσκοποι του Φαναρίου, ομιλεί ως εκπρόσωπος μιας ήδη εν ενώσει ευρισκομένης Εκκλησίας, που αποτελείται από την α) Δυτικήν Εκκλησία (χωρίς πλέον εισαγωγικά) της οποίας τα ποιμαντικά κ.α. προβλήματα εξετάζει, ως εάν οι Παπικοί να είναι μέλη της Εκκλησίας μας, και β) την Ανατολικήν Εκκλησία (την Εκκλησίαν με ελλείψεις, κατά τον Πάπα Βενέδικτον) την οποίαν, ως επίσκοπος άνευ ποιμνίου, βλέπει αφ’ υψηλού, από κάποια Ολύμπια κορυφή κριτού κατέχοντος πάσαν την αλήθειαν, την οποίαν οι επαρχιώται ελλαδίτες κυρίως, αγνοούν.
Διαβάστε το νέον –πλήρη κενότητος και κακοδοξίας– άρθρον του Χαλκηδόνος Αθανασίου υπό τον επίτιτλο «ΕΓΕΙΡΕΣΘΕ! «Εάν δεν επιθυμείτε ναούς ως μπαρ…»».

Σ’ αυτό ομιλεί Ι) δια τον Παπισμόν και την Μίαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν, ως να είναι ενωμέναι. ΙΙ) Χρησιμοποιεί δια τους πιστούς που ελέγχουν τον Πατριάρχην και τους ακολούθους του, χαρακτηρισμούς υβριστικούς, χωρίς να καταθέτει στοιχεία αιρετικών η αντικανονικών ενεργειών των.

«Ωσάν δε να μην ήρκουν αυτά, (σημειώνει εις εν σημείον του άρθρου του) και εις την καθ’ ημάς Ανατολήν, έχομεν και τας «εξωτικάς οπώρας» του νέο-γεροντισμού, του παθολογικού νέο-συντηρητισμού και της «θεολογικής αλητείας», αι οποίαι μόνον εις την αποπλάνησιν των αδαών και συχνάκις «θεουσών» αποσκοπούν, με απρόβλεπτους και ολεθρίας συνεπείας».

Και ο υπηρετών την βδελυράν αίρεσιν του Οικουμενισμού Χαλκηδόνος Αθανάσιος, ο έχων εις την πλάτην του τις συμφωνίες του Μπάλαμαντ, του Πόρτο Αλέγκρε, τις πανθρησκειακές συμπροσευχές στην Ασσίζη, τις βαρύγδουπες καινοτομίες της βαπτισματική θεολογίας, της θεολογίας των κλάδων και άλλες πολλές ημαρτημένες κακοδοξίες, κατακλείει το άρθρο του ως εξής:
«Εγείρεσθε τοίνυν, γρηγορείτε, εργάζεσθε και μη αμαρτάνετε, διότι οι καιροί ου μενετοί.
Εάν δεν επιθυμείτε ναούς ως μπαρ, εστιατόρια η και ευκτηρίους οίκους ετέρων θρησκευμάτων».
«Θου Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου», Τρίτη εσπέρας, της Ε ἑβδομάδος των Νηστειών.


Λεόντιος Διονυσίου

Τὸ «περισπούδαστον» ἄρθρον τοῦ Χαλκηδόνος Ἀθανασίου μπορεῖτε νὰ τὸ διαβάσετε εἰς τὴν διεύθυνσιν:http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2012/04/blog-post_03.html

ΠΗΓΗ »ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ»
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: